Wednesday 1 November 2017

Day Trading Live Forex Trading


DayTradingForexLive (Sterling Suhr) Gjennomgang Besøk siden Jeg vil gjerne starte med å si at jeg er et gjennomsnitt, hver dag, som alle som leser dette forumet. Jeg slår en klokke, betaler min boliglån, og prøver å komme videre akkurat som den neste fyren. Jeg sjelden, hvis noen gang, legger inn en (positiv eller negativ) anmeldelse med mindre det er velfortjent. I min ærlige og ydmyke mening ville jeg gjøre en stor misforståelse for ikke å vurdere Sterlings nettsted. Jeg snublet over Sterling039s videoer mens jeg gravd gjennom Youtube, og prøvde å lære alt jeg kunne om å investere. Jeg hadde ikke tenkt å melde seg på noen tjeneste eller forum, men jeg kunne ikke slutte å se på hans videoer. Sterling har en unik måte å bryte ned på markedet og forklare det på en rett frem og logisk måte. Dette er slutt, hvorfor jeg valgte å betale en gang, levetid medlemsavgift. Jeg følte meg som om jeg virkelig ble undervist, ikke bare å høre på noen som gikk på om handlingene de tok. Til å begynne med, er noen få hundre dollar medlemsavgift et absolutt prute. Ingen steder i mitt liv har jeg funnet så god FORTSATT tjeneste til en rimelig pris. Du får ikke bare et godt grunnlag, du får et forum fullt av handelsfolk som virkelig er der for å hjelpe hverandre, med live-chat og blogger for å spore resultater, ideer og statistikk. Jeg har ikke hatt et enkelt spørsmål som blir besvart, og heller ikke noe råd etterspurt av enten Sterling eller noen av medlemmene. Hver gang jeg har sendt Sterling, har jeg fått en personlig personlig reaponse, fortsatt, måneder etter at jeg har meldt meg. Dette er så mye mer enn bare et kurs, det er et lag. Enten du er en erfaren handelsmann som ønsker å lære en ny tilnærming eller en helt ny rookie som jeg var, er det noe her for deg. Det er akkurat som alt i livet. Du kommer ut av DTFL hva du legger inn. Det er ikke noen magisk formel, eller en ordentlig overnatting. Det krever mye disiplin og tålmodighet, men det er en vellykket strategi hvis den brukes riktig. Sterling innlegg en måned slutt gjennomgang hver måned, og jeg kan si for et faktum at det er en ærlig anmeldelse. (Det første jeg gjorde etter å bli med var å se om det daglige markedet previews var faktisk der som de var i hans YouTube-kanal haha). Flere ganger enn ikke, tar han en ekstremt konservativ tilnærming til hvilke bransjer han ringer ut, så resultatene er ikke skjeve. Og så uvirkelig som de kan ha virket for meg før de begynte, kan jeg nå si de er mest mulig oppnåelige. Snarere langvarig, men som jeg sa, ville jeg gjøre en stor misforståelse for ikke å gi Sterling den anmeldelsen han fortjener. Jeg er fortsatt rikelig fornøyd med min beslutning om å bli med DTFL, og jeg håper at min anmeldelse hjelper alle som kan være usikre på å bli med. Og nei. Jeg ble ikke betalt eller kompensert på noen måte for å gi denne anmeldelsen. God service. Sterling er god fyr. Verdt det systemet God service. Sterling er dedikert til det han gjør. Fyren gjør en anmeldelse hver dag for sine medlemmer. Han har handlet lenge og er veldig lidenskapelig om hva han gjør. Han gir solide oppføringsmuligheter daglig for eur og gbp. Masse utdanning. Følg hans skritt og system, inkludert når du skal komme inn trygt, og du vil gjøre det bra. Du må ha tålmodighet. Noen ganger kan det ta litt tid for et nivå å slå, men når de gjør det, kan du vanligvis gjøre det bra med riktig risikostyring. Han har massevis av gode videoer for å lære deg hans system. Prisen for livstid medlemskap er vel verdt det. Du får også to live treningsøkter hver uke i markedet. Jeg vil anbefale dette systemet til noen som vil være trygge med sine oppføringer og har tålmodighet til å vokse over tid. Dette er ikke for scalpers. Du må holde fast i DTFL-reglene ved oppføring, og du vil ha det bra. Cheers It039s verdt å prøve Det er tvilsomt at bankene manipulerer Forex uten noen offisiell rapport, kanskje gutta fra DTFL fant et vinnende oppsett som fungerer mer enn halvparten av ganger med god belønning: risikofaktor og ytelsen er det som teller, selvsagt kan unngå deres erklæring om at de gjorde 303 tilbake i 14 måneder, MEN. Jeg så på video bevis på DTFL PRO (programvare) - i 7 måneder 75 tilbake og jeg synes det er verdt å prøve kurset med pengene tilbake garanti. Jeg ble med på DTFL for noen år siden og ble dessverre distrahert og fortsatte å søke etter idiotiske handelssystemer. Nå har jeg fullført å se på trening og lære DTFL-strategien, og for første gang om 7 år handler jeg mer vellykket enn jeg noensinne har handlet. Jeg har undersøkt DTFL (Day trading Forex Live) i løpet av de to foregående årene, og ingenting jeg har sett, sammenligner. Hvis du ønsker å handle for å leve, må du absorbere dette innholdet. Jeg har brukt tusenvis av dollar og timer på forex utdanning, og det har vært bortkastet tid hvis du vurderer hvordan du skal lykkes i dagens markedsforhold. Det er så mange nettsteder og steder som vil belaste deg en liten formue, hvordan du handler med teknisk, grunnleggende analyse og alle slags metoder, men dette er sløsing med tid, med mindre du lærer en kant i markedet. Dette er det jeg har funnet med DTFL, og etter 7 års handel og undersøkelse av forexmarkedet er Sterling det eneste jeg virkelig stoler på - hans mening, informasjon og undervisning. Det er så mange haier der ute, ikke kast bort tid og penger som jeg har i så mange år, og gi DTFL en tur, du vil ikke angre på det .. eller se tilbake. Jeg har vært trading FX i ca 3 år. Da jeg først startet, gjorde jeg mange veldig dyre kurs som samtidig lærte meg det grunnleggende, lærte meg ikke om markedet. Jeg ble fortalt om DTFL om 18 måneder siden, og etter å ha sett på nettstedet tror jeg jeg fant en sunn fornuftstilgang til handel. Jeg har ikke angret på beslutningen om å bli med i DTFL som medlem. Sterling er lidenskapelig om å hjelpe handelsfolk å forstå hva de trenger å vite for å lykkes og backs det opp med månedlige vurderinger som viser hva som er oppnåelig. Siden jeg ble medlem, har jeg utviklet seg til en lønnsom næringsdrivende. Hans system fungerer og jeg anbefaler DTFL for alle som er seriøse om handel. Hva er viktigere enn en flott opplæringstjeneste En person som ikke bare lærer deg hva han vet, men anbefaler de beste opplæringsserviceene, bøkmeglere ect. som han kan finne. Du kan betale et gebyr med lav tilmeldt levetid og motta alle anbefalingene Sterling lager (ofte for mindre enn markedsverdi). Vil du heller komme inn i tanken til en flott lærer eller komme inn i tankene til menneskene din lærer prøver å modell Selv om du ikke deltar i hans tjenester (jeg anbefaler det du gjør) bør du lytte til hans anbefalinger. Jeg ble med på DTFL 12-18 måneder siden, og jeg er involvert i andre treningsprogrammer som Sterling anbefalte. Jeg leser fortsatt alt han sender ut fordi han bryr seg om sine medlemmer. Hvis du vil komme inn i handelsverdenen, starter det her, og det er den beste investeringen jeg noensinne har gjort. Tenk på det, og registrer deg. DTFL-kurset lærer en meget presis mekanisme for å komme inn på markedet til prispoeng som har stor sannsynlighet for markedsendring. Det er et system basert på prishandlinger (ingen indikatorer) med en bestemt stearinformasjon som kreves for å bekrefte oppføringen. Sterling Suhr (kursmesteren) utarbeider en daglig markedsforhåndsvisning i videoformat hvor han diskuterer forhåndsoppsettene for to par (EURUSD og GBPUSD) og angir også nivåene på begge valutaparene der han forventer å se prisendringer for Kommende dag. Dette er et uvurderlig verktøy, da det ikke bare informerer om de mest sannsynlige nivåene for bruk neste dag, men forklarer også hvordan nivåene er bestemt, og lærer derfor seeren hvordan slike nivåer kan fastslås for andre par. Systemet er veldig mekanisk med presis (ned til 110 av en pip) inngangsbetingelser, stopper tap og tar overskuddsposisjoner som kan legges inn på handelsstedet. Det eneste skjønnsmessige elementet i kurset er knyttet til etableringen av intradagnivåer og selv på dette punktet har kurset meget klare regler om hva som må ses på et nivå for å kvalifisere som et nytt intradagnivå. Sterling forbereder også en måneds slutt gjennomgang av bransjer hvor han går over oppføringer på begge parene for forrige måned. Ettersom systemet er så mekanisk, er det ikke noe rom for å justere resultatene, enten handlerne trente eller ble stoppet ut. Månedsluttresultatene er svært imponerende. Vanskeligheten med dette systemet er å ha disiplinen til å følge reglene og vente på en riktig handelstiltak (til og med en handelskonfigurasjon kan ikke sees på de to parene i flere dager, selvfølgelig kan dette unngås ved å handle en større antall par). Det er et faktum av handel at de mange forhandlerne ikke vil ha disiplinen til å følge reglene og ordentlig handle et påvist lønnsomt system (referanse Richard Dennis og Turtles). To ganger i uken har Sterling et levende rom hvor det er en åpen diskusjon om de ulike aspektene av kurset som er et verdifullt tillegg til kurset selv og hjelper til med å forstå de finere detaljene. Jeg har tidligere kjøpt mange kurs, ingen av dem leverte på de vanligvis ekstravagante løftene. DTFL-kurset gjør ikke ekstravagante løfter, men tilbyr å lære en handelsmekanisme som ikke er vanskelig å forstå, ikke krever indikatorer og er bevist å være proftable. Kostnaden ved skriving er jeg tror 300. Det er absolutt de beste pengene jeg har brukt på handel, og jeg anbefaler på det sterkeste kurset. Jeg gjorde noen kurs og webinar grupper tilbake i 2007-2011 som hadde mange gode ting, men jeg kunne aldri klare å slutte å miste og endte opp med å gi opp på handel alt inkludert alternativer og Forex grunnet å være venstre følelsen rippet av og brukt. Trading sux. Du vet, men etter noen års pause hadde jeg en plutselig trang i midten av 2014 for å komme tilbake til det, følelsen av at det var mer å utforske, så jeg googlede litt og snublet på DTFL-vurderinger. Det så verdt et forsøk så jeg betalte det som syntes å være en svært rimelig engangsbetaling av noen få hundre dollar ikke mer å betale. Jeg ville gjøre en formue denne gangen. Hvordan har det vel vært i et år, og jeg føler at jeg skylder dem en positiv vurdering. - Fire webinarer per uke. New York og London så alle kan delta minst en eller to. Tchad og Ster har forskjellige stiler også, slik at du kan lære både eller en eller hva du ønsker. og de jobber begge i alle handelssessene. Nettene er den beste tiden å lære som du kan se levende handler tatt og bli med og spørre så mange spørsmål som du vil. - Daglig markedsanmeldelser i video og også tekstformat. Total gjennomsiktighet her som handelsnivåer og metoder er alt forutbestemt slik at du kan gå gjennom dem og finne ut om måneden ville ha vært lønnsom eller ikke. Disse er alle lagret på nettsiden også. - Brukerstøtte. Hvis du har et spørsmål ut av webinar tid, bare send en e-post, og en av dem tar deg tid til å svare i detalj på alt du trenger å vite. Det er godt å sende et bilde av din handel, og de vil se på det for å se om du gjør noe galt osv. - Vennlig selskap. De levende rommene er fylt med god energi der du er en del av en helhet som arbeider sammen for å lykkes. - Nettstedet har et forum fullt av alt du vil ha, og en chatboks hvor medlemmer snakker om oppsett som de skjer. - Lær hvordan markedet håndteres og hvordan man tar den andre siden og handler høyere sannsynlighetshandlinger etter at manipuleringen har oppstått. - Innkjøpsverdi. Alle som ønsker å tjene penger fra Forex, bør ha råd til denne typen penger, slik at medlemsprisen er god. En ukes lønn kanskje for den gjennomsnittlige personen. Youd tror det ville være skjulte avgifter eller back-end produkter, men det er ingen. Ulemper Hvis du vurderer å måtte studere og delta og lære det, tar det tid. Si om en måned for den mer mekaniske metoden og noen måneder for å kunne ta i real penger med den mer varierte metoden. Mindre tidsrammer som 15 minutters diagrammer som betyr at du trenger å tilbringe et par timer om dagen, er kanskje ikke din kopp te. Samlet, sterkt anbefalt. Jeg er sikker på at det er sjelden å finne slike ting. Topp gruppe mennesker og mentorer med en følelse av humor som lever av Forex og vil gi deg all den støtten man trenger for å være lønnsom. Resten er opp til degAt LiveTraders Jeg var endelig i stand til å oppleve tankesettet av en profesjonell handelsmann Anmol og Jared gjorde alt lett tilgjengelig og lett å forstå. PTS-kurset (som inkluderer handel og psykologi i handel) og strategiklassen var bakkenbrytere. Jeg har lært å tolke markedene fra et fagperspektiv og oppdaget hvor min personlighet passer inn i handelsscenen. Et friskt, profesjonelt og vennlig miljø for å lære og vokse, jeg er en LiveTrader - John Cameron Jeg var deltidspraktiker i 10 år. I løpet av denne tiden tok jeg flere kurs med flere selskaper, men min handel ble aldri forbedret. Jeg begynte bare å tjene penger da jeg kom med LiveTraders. Takket være innsatsen til Anmol og Jared - Marco Dallara Endelig en tjeneste som er ærlig, sannferdig og gjennomsiktig. Etter å ha blitt med i Team LiveTraders, tok karrieren min en ny vei. Jeg var i stand til å gjøre overgangen fra handel som en hobby til slutt å handle som en karriere. Kan ikke takke laget nok. holde det oppe - Karan Dewan Takk til Livetraders Jeg er endelig en konsekvent handelsmann, med dem jeg lærte å tenke, utvikle og følge en strategi som jeg bruker til å veilede handelen min. Min fremtid er i mine hender nå :) Anbefaler dem til alle som ønsker å handle og generere inntekt. - Joao Cabrita replica uhren kaufen billig fotballkjoler kjøp basketball trye NBA billig nba trjer basketball klær kjøpeTrading Videoer - Live Trading Eksempler og Gratis Forhåndsvisning Videoer fra Trading Kurs Vi tilbyr. 1. Extreme Day Trading - Live Day Trading Video - 100 Pris Handling Trading: 2. Trading Pro Stock Alternativer Trading System - Forhåndsvis Video 3. Forex Daily Trading System - Forhåndsvis Video 4. Trading Pro System - 35 Minute Intro Video US Government Required Disclaimer - Commodity Futures Trading Commission. Handel med finansielle instrumenter av noe slag, inkludert opsjoner, futures og verdipapirer, har store potensielle fordeler, men også stor potensiell risiko. Du må være oppmerksom på risikoen og være villig til å godta dem for å investere i opsjoner, futures og aksjemarkeder. Ikke handle med penger du ikke har råd til å tape. Denne treningswebsiden er verken en oppfordring eller et tilbud til BuySell-opsjoner, futures eller verdipapirer. Ingen representasjon er gjort at all informasjon du mottar vil eller vil trolig oppnå fortjeneste eller tap som ligner de som diskuteres på denne nettsiden. Tidligere resultater av ethvert handelssystem eller metode er ikke nødvendigvis indikativ for fremtidige resultater. Bruk sunn fornuft. Dette nettstedet og alt innhold er kun til utdanning og forskning. Vennligst få råd fra en kompetent finansiell rådgiver før du investerer pengene dine i et hvilket som helst finansielt instrument. NFA og CTFC Påkrevde ansvarsfraskrivelser: Handel på valutamarkedet er en utfordrende mulighet hvor over gjennomsnittlig avkastning er tilgjengelig for utdannede og erfarne investorer som er villige til å ta over gjennomsnittlig risiko. Men før du bestemmer deg for å delta i valutahandel (FX), bør du nøye vurdere dine investeringsmål, nivå av erfaring og risikovillighet. Ikke invester penger du ikke har råd til å tape. VEDRØRENDE AVGIFTER: HVER DITT PRODUKT HAR GJORT FOR NØYAKTIGT FORTEGNELSE DETTE PRODUKTET OG DETS POTENTIELLE. Det er ingen garanti for at du vil tjene penger på bruk av teknikkene og IDene eller programvaren som leveres med denne nettsiden. EKSEMPLER PÅ DENNE SIDEN SKAL IKKE TOLKES SOM EN PROMISE ELLER GARANTI FOR RESULTAT. Copyright 2013 Trading Coach LLC, 17 Battery Place, New York, NY 10004 Kontakt: support daytradingcoach. ansvarsfraskrivelse personvern policy

No comments:

Post a Comment