Saturday 4 November 2017

Darkonix Forex Trading


Darkonix Forex Trading System Dette Forex-systemet er hovedsakelig konfigurert for EURUSD på 15 minutter og er laget av følgende indikatorer: NonLagMA v7.1emailalert (lengde 40. Pct filter 0.5) og SSLfastsBaralertmtf (lb 10. tidsramme 240) (vil fungere som filter for NonLagma) og i et tillegg StepStopExpertv1.1 EA for utganger. For å forstå bedre, er Darkonix Forex System godt knyttet til skjermbildet sammen med følgende retningslinjer. Gå kort Når NonLagMA sender signalet for å endre retning til ned trend (rød farge) og SSL er rød (i 4h tidsramme vil fungere som filter) Go Long: Det motsatte fra kort (alt skal være grønt) Handelsregler Følg bare mottatte signaler. mellom 6h00 GMT - 21h00GMT Alternativ AlertAfterBarClose i SSL rask sBar bør være sant Gjør aldri handel mot SSL raskt sBar-indikatorfarge For utganger, bruk følgende valg: StepStopExpert EA Manuell innstilling av TP60 og SL30 NonLagMA fargeendring Målpunkter Modifisering: Ikke-glidende gjennomsnitt er for sakte for Utganger slik at du kan handle som følger: Lukk 3 stillinger med 30 pips. Lukk 2 stillinger ved 60 pips. Lukk 1 posisjon ved 90 pips. Stopp tap ved -30 pips. For å pakke opp, som et annet system, har det sine plusser og minuser, og det representerer ikke hellig gral, men hvis systemet brukes riktig og alle regler følges kan man ha en vinnende hastighet på 80-90 med svært lavt trekk i pips. Denne forexen Systemet er hovedsakelig konfigurert for EURUSD på 15 minutter og er laget av følgende indikatorer: NonLagMA v7.1emailalert (lengde 40. Pct filter 0.5) og SSLfastsBaralertmtf (lb 10. tidsramme 240) (vil fungere som filter for NonLagma) og i tillegg StepStopExpertv1.1 EA for utganger. For å forstå bedre, er Darkonix Forex System godt knyttet til skjermbildet sammen med følgende retningslinjer. Gå kort Når NonLagMA sender signalet for å endre retning til ned trend (rød farge) og SSL er rød (i 4h tidsramme vil fungere som filter) Go Long: Det motsatte fra kort (alt skal være grønt) Handelsregler Følg bare mottatte signaler. mellom 6h00 GMT - 21h00GMT Alternativ AlertAfterBarClose i SSL rask sBar bør være sant Gjør aldri handel mot SSL raskt sBar-indikatorfarge For utganger, bruk følgende valg: StepStopExpert EA Manuell innstilling av TP60 og SL30 NonLagMA fargeendring Målpunkter Modifisering: Ikke-glidende gjennomsnitt er for sakte for Utganger slik at du kan handle som følger: Lukk 3 stillinger med 30 pips. Lukk 2 stillinger ved 60 pips. Lukk 1 posisjon ved 90 pips. Stopp tap ved -30 pips. For å pakke opp, som et annet system, har det sine plusser og minuser, og det representerer ikke hellig gral, men hvis systemet brukes riktig og alle regler følges kan man ha en vinnende hastighet på 80-90 med svært lavt trekk i pips. Andrew forex system bruker Supertrend og Nonlagdot som indikatorer. De omhyller ikke og lagrer ikke bortsett fra dagens lys (bar), samt andre indikatorer (inkludert glidende gjennomsnitt, Stokastisk eller RSI). Dette Forex-systemet er enkelt og effektivt uten unnessary ekstra bugs og problemer. Markedet bør ses tydelig for handel og gi forventet fortjeneste. Regel: Valutapar: noen, men bedre krysspar som gir gode trender. Tidsramme: noen, men vanligvis 4-timers indikatorer: supertrend, nonlagdot (verdi: 20) Opptaksregler Kjøp: En prikk av Nonlagdot endres fra rød til blå. Samtidig bør prikker av nonlagdot være over Supertrend-linjen. Også Supertrend-linjen skal være grønn. En posisjon bør åpnes ved utførelse av en ventende ordre. Ordren er plassert på øverste punkt i markedets ekstremum, som dannes etter første oppløsning av markedet nedover (når sluttkursen er lavere enn den forrige). Det er en må vente til prisen har overskredet punktet for ekstremt, og bare da kjøpe. Men hvis prisen ikke overskrider nivået av ekstrempunktet, bør man vente. Etter dannelsen av et nytt punkt i markedets ekstremt, skal ordren skiftes til det punktet. Hvis fargen på nonlagdot eller supertrend endres til rød, avbrytes ordren shoud. Selg: En prikk på Nonlagdot endres fra blått til rødt. Samtidig bør ikke-dotpunktene være under Supertrend-linjen. Også Supertrend-linjen skal være rød. En posisjon bør åpnes ved utførelse av en ventende ordre. Ordren er plassert på nedre punkt på markedets ekstrem, som dannes etter første oppløsning av markedet oppover (når sluttkursen er høyere enn den forrige). Det er man bør vente til prisen har overskredet punktet for ekstremt, og bare da selge. Men hvis prisen ikke overskrider nivået av ekstrempunktet, bør man vente. Etter dannelsen av et nytt punkt i markedets ekstremt, skal ordren skiftes til det punktet. Hvis fargen på nonlagdot eller supertrend endrer seg til blått, blir ordren shoud avbrutt. Markedsoppføringer uten å plassere ventende bestillinger anbefales ikke. Venter på bestillinger for markedsoppføringer er plassert med hensyn til mengden av spredningen og ytterligere 3 pips. Avslutt fra handel når: Prisen berører Supertrend-linjen, eller Supertrend-linjen endrer fargen, eller Prisen berører første linje av Fibonacci-fanen. Fibonacci-fanen er konstruert fra punktet til markedets ekstremum ved begynnelsen av bevegelsen og oppover (eller nedover) til det motsatte ekstreme punktet i dagens marked, det vil si fra bunnen til toppen av bevegelsen (når du kjøper) og fra toppen av bevegelsen til bunnen (når du selger). Det er viktig å ikke forveksle: Fibonacci-viften er konstruert ikke fra markedsinngangspunktet, men fra begynnelsen av retningsbestemmelse eller trend (opp eller ned). Fibonacci fan line, som er nærmest prisen, fungerer som utgangsnivå. Og utgangsordren skal flyttes på denne linjen. Stopp-tap er satt: På Supertrend-linje, eller Under nær-pris-sving, eller Under (over) nærmeste ekstremum av markedet, som overstiger Supertrend-linjen i motsatt retning. Stop-loss-ordre er plassert med hensyn til spredningen og ytterligere 3 pips. Følgende pengestyring anbefales: enten ikke mer enn 10 av kapitalen per handel, eller et progressivt system (f. eks. Fibonacci eller semi-martingale) . Martingale anbefales ikke fordi det er altfor risikabelt i tilfelle mangel på kapital etter flere påfølgende tapende handler. Legging anbefales kun til lønnsomme stillinger etter den vanlige endringen av Nonlagdot-farge i retning av dagens trend. MONEY MAKING manuell handelssystem Som dette er mitt første innlegg på dette forumet, kan du tro at jeg er en nybegynner som jeg er sikker på sammenligne med noen forexguruer som Igorad, men etter å ha brukt noen år i å miste penger, undersøke, miste penger, undersøke og til slutt tjene penger, føler jeg meg ikke som en. Jeg ønsker å uttrykke min takknemlighet til alle store kodere (som jeg ikke er) ved å dele med dere alle et enkelt, men fremfor alt lønnsomt handelssystem som bruker noen meget kjente indikatorer. Det var noen retningslinjer for meg mens jeg var på utkikk etter best mulig kombinasjon som ikke krever konstant overvåkning som mange andre manuelle handelssystemer, men det er ikke fullt automatisert som et flertall av EAer. (Jeg tror fortsatt at handelserfaring er uerstattelig, og ikke av EAene kan ha det.) 1. Indikatorer forfalder ikke fortiden 2. Å ha e-postvarslingsfunksjon 3. MTF-alternativ for filtrering 4. For å være egnet for 15 min tidsramme ( personlig tro det beste for intradag handel) Dette systemet er hovedsakelig konfigurert for EURUSD 15min og det er laget av følgende indikatorer: IN10NTION nyhetsleser NonLagMA v7.1emailalert (lengde 40. Pct filter 0.5) SSLfastsBaralertmtf (lb 10. tidsramme 240) vil fungere som filter for NonLagma og i et tillegg StepStopExpertv1.1 EA for utganger. For å få bedre forståelse for systemet, legger jeg skjermbildet sammen med følgende retningslinjer: Når NonLagMA sender signalet for å endre retning til ned trend (rød farge) og SSL er rød (i 4h tidsramme vil fungere som filter) Det motsatte fra kort (alt skal være grønt) 1. Følg signaler mottatt kun mellom 6h00 GMT - 21h00GMT 2. Alternativ AlertAfterBarClose i SSL raskt sBar skal være sant 3. Aldri handle mot SSL raskt sBar indikator farge 4. For utganger, bruk følgende valg: - sett manuelt TP60 og SL30-IN10NTION nyhetsleser TdFibo linjer - NonLagMA fargeskift For å pakkes opp, har det som et annet system sine plusser og minuser, og det representerer ikke hellig gral, men hvis systemet brukes riktig og alle regler følges kan ha vinnende hastighet på 80-90 med svært lav trekk i pips. Jeg gleder meg til dine forslag til forbedringer, eller noen modige som kan skape EA basert på denne strategien ved å kombinere disse indikatorene. God handel for alle Som dette er mitt første innlegg på dette forumet, kan du tro at jeg er en nybegynner som jeg er sikker på å sammenligne med noen forexguruer som Igorad, men etter å ha brukt flere år i å miste penger, undersøke, miste penger, undersøker og til slutt tjener penger jeg ikke føler meg som en. Jeg ønsker å uttrykke min takknemlighet til alle store kodere (som jeg ikke er) ved å dele med dere alle et enkelt, men fremfor alt lønnsomt handelssystem som bruker noen meget kjente indikatorer. Det var noen retningslinjer for meg mens jeg var på utkikk etter best mulig kombinasjon som ikke krever konstant overvåkning som mange andre manuelle handelssystemer, men det er ikke fullt automatisert som et flertall av EAer. (Jeg tror fortsatt at handelserfaring er uerstattelig, og ikke av EAene kan ha det.) 1. Indikatorer forfalder ikke fortiden 2. Å ha e-postvarslingsfunksjon 3. MTF-alternativ for filtrering 4. For å være egnet for 15 min tidsramme ( personlig tro det beste for intradag handel) Dette systemet er hovedsakelig konfigurert for EURUSD 15min og det er laget av følgende indikatorer: IN10NTION nyhetsleser NonLagMA v7.1emailalert (lengde 40. Pct filter 0.5) SSLfastsBaralertmtf (lb 10. tidsramme 240) vil fungere som filter for NonLagma og i et tillegg StepStopExpertv1.1 EA for utganger. For å få bedre forståelse for systemet, legger jeg skjermbildet sammen med følgende retningslinjer: Når NonLagMA sender signalet for å endre retning til ned trend (rød farge) og SSL er rød (i 4h tidsramme vil fungere som filter) Det motsatte fra kort (alt skal være grønt) 1. Følg signaler mottatt kun mellom 6h00 GMT - 21h00GMT 2. Alternativ AlertAfterBarClose i SSL raskt sBar skal være sant 3. Aldri handle mot SSL raskt sBar indikator farge 4. For utganger, bruk følgende valg: - sett manuelt TP60 og SL30-IN10NTION nyhetsleser TdFibo linjer - NonLagMA fargeskift For å pakkes opp, har det som et annet system sine plusser og minuser, og det representerer ikke hellig gral, men hvis systemet brukes riktig og alle regler følges kan ha vinnende hastighet på 80-90 med svært lav trekk i pips. Jeg ser frem til dine forslag til forbedringer, eller noen modige som kan skape EA basert på denne strategien ved å kombinere disse indikatorene. God handel til alle Vennligst legg til malen. Takk, jeg forstår spørsmålet ditt og jeg vil prøve å forklare. Bær med meg SSL forsminner ikke fortiden når signalet er bekreftet. men det vil gjenta de forrige 5 barene hvis du ser på 1 min diagrammet med 5 min tidsramme SSL innstillinger når signalet er bekreftet. SSL 5min-repaint 5 bars SSL 15min-repaint 15 bars SSL 30min-repaint 30 bars SSL 15min-repaint 3 bars SSL 30min - repaint 6 bars SSL etter min mening er forsinkende indikator og jeg bruker den bare som filtreringsverktøy på 4 timer Innstilling på 15 min diagram (som det er forklart i systemet) og ikke som hovedsignalgeneratoren. Nonlag MA er for det formålet. Hvis alternativet AlertAfterBarClose i SSL-innstillinger ikke er sant, kan du motta noen få signaler til markedet bestemmer hvilken retning vil gå, og disse signalene kan være falske som markedet kan forbli på den eksisterende trenden. Det er derfor dette alternativet må være PÅ I mitt system vil på 15 min kart SSL på 4 timers tidsramme male de siste 16 barene. Men det trenger ikke å bekymre deg. Du vil unngå å handle i denne perioden som du ikke ville ha noen gyldige signaler. Det er derfor dette systemet er BRA LES REGLENE nøye og se diagrammet (screenshoot) igjen, og du vil se det den 22. november Det var en endring i SSL-farge. Nonlagma begynte å gå ned klokka 9.00 (tid på diagram) mens SSL var grønt i det øyeblikket. SSL ble endret i løpet av dagen 16 bar, men hvis du fulgte reglene var du trygg som du var ute i handel i det øyeblikket. Ved å følge reglene vil du aldri være i eller gå inn i handelen mens SSL-fargeskiftet vises. Du kan teste dette med Mine innstillinger (mal levert på tredje innlegg) ved å bruke SSL fargeskift, telle 16 barer og se at etter reglene du ikke ville ha noen stillinger åpne i det øyeblikket. Åpne demo-konto og gjør fremover-testen for dette systemet i en uke av regler og det vil sette et smil på ansiktet ditt, stole på meg BTW mine preferanser for utgangspunkter i tiggeren var nonlagMA fargeendring og det siste bruker jeg StepStopexpert EA. Begge er lønnsomme, men jeg føler meg tryggere med EA for utganger. Ikke vær grådig Takk skal du ha alt for deg. Jeg er glad for at du liker systemet. blutkehlchen - grunnen til at jeg foretrekker Nonlag MA, da det er en av de beste MA-indikatorene jeg har sett hittil. Ved min ydmyke opplevelse Det er den raskeste og mest pålitelige MA-indikatoren og den som er kodet av Igorad. Ved å bruke innstillingene mine vil Nonlagma ikke være så fort, men det vil være veldig pålitelig. Du kan alltid spille med alternativet Lengde og PC-filter ved å senke innstillingene og Det blir virkelig veldig fort, men kan gi deg noen fallesignaler. Igjen er mine innstillinger for Nonlagma: Lengde 30 eller 40 Det er nyere versjoner av denne indien på Elite-delen, men v7.1 med e-postvarsling er mer enn nok for dette systemet. En ting til, NonLagMa gjør ikke om igjen fortiden etter allerede bekreftet signal ( andre bar etter fargeendring) yas - Jeg er på GMT 2 og jeg handler på 4 forskjellige plattformer med 4 forskjellige meglere. AVAfx, FXCM, FXopen og Fxpro og jeg har sett noen uoverensstemmelser mellom meglerne, men det er hvor du burde ha forskjellige plattformer foran deg og sammenligne dem i sanntid. Ikke prøv å sammenligne meglere ved å teste dem. Sammenlign dem ved å forsøke dem fremover, i henhold til min erfaring de laster opp noen inkonsekvente historikkdata i MT4-plattformen (selv en og samme megler etter ominstallasjon ga meg helt forskjellige historiedata - noen av tidsperiodene manglet eller ufullstendige) Det er derfor indikatorene kan se veldig annerledes på forskjellige meglere plattform Så langt i fremoverprøven ga alle 4 meglere 99,5 de samme stolpene og indikatorene utførte de samme mithrasene. Utmerkede resultater Jeg håper at du ikke har skrevet noen handler over natten, noe som er veldig risikabelt, og det kan føre til at noen taper i fremtiden . Handel bare mellom kl. 06.00 - 21.0000.00. God handel for alle

No comments:

Post a Comment