Sunday 15 October 2017

Best Forex Trading Institute Singapore Flyselskaper


Best Business Class: Singapore Airlines eller Cathay Pacific Hvis du vil ha 4-1-1 på business class på ethvert flyselskap, tilbyr SeatGuru nitty-gritty data på hver modell av fly for hvert flyselskap, med diagrammer som viser setehøyde, setebredde, video type, strømkilde, Wi-Fi-tilgang og setetype. Dette vil hjelpe deg med å bestemme hvilken modell av planet du liker best, hvor du liker å sitte (setguru-fargekoder gode seter, dårlige seter og være klar over seter) og hvor toaletter er plassert. Men for å få et komplett bilde av hvilken opplevelse du kan forvente på et flyselskap, vil du gå utover dataene og lese anmeldelsene som både passasjerer og fagfolk har skrevet, og sjekk flyselskapets egen publisitet som, selv om det ikke er objektivt, kan fylle ut i noen interessante detaljer. Det er det vi har gjort her. Vårt mål er å sette noe inn i dataene ved å sammenligne forretningsklassetilbud på to asiatiske baserte flyselskaper som ofte betraktes som standardbærere i bransjen Singapore Airlines og Cathay Pacific. Våre vurderinger dekker tre aspekter komfort, mat og vin, og ekstramateriale for å hjelpe deg med å gjøre ditt valg basert på hva som er viktigst for deg. Cathay Pacific Tidligere pilot Patrick Smith, mannen bak askthepilot, har skrevet om de to beina på sitt fly fra Hong Kong til Amsterdam via Bangkok på Cathay Pacifics business class. Han sammenlignet det første tre timers beinet av sin flytende pre-takeoff-champagne og varme håndklær, deretter en varm middag med valg av tre viner og drikkevarer før landing (alt ledsaget av smøraktig stemningsbelysning) til det han sier ville skje på tilsvarende lengde fly i USA: Id har trolig blitt klemt inn i en 70-seter regional jetfly med en pose med pretzels. Smith sier at den andre delen av turen var i hovedsak en utvidet versjon av den første en utmerket opplevelse samlet. En gjennomgang i The Telegraph online var like positiv: Set i en 1-2-1 sildbensstilkonfigurasjon, seterne har en bredde på 21 tommer, slik at det er god plass i dagtidsturer, og for å sove kan de lett justeres av en tilstøtende elektronisk kontroller for å konvertere til en fullt flat seng som måler 82 tommer. Ingen pyjamas eller laken for business class passasjerer, skjønt. Beklager, de er reservert for førsteklasses flygeblad. Seterne føles ikke som kister eller sardinkasser, sier Jonny Clark, grunnlegger av thedesignair. Og Clark liker at setene er konfigurert slik at du kan se bort fra andre passasjerer, og legge til følelsen av personvern. Seter er utformet slik at hvis du åpner skapdøren, kan du vise av passasjeren ved siden av deg en funksjon som er god for virksomheten, som Abi King, med insidethetravellab, men ikke hvis du har lyst til å snakke med din reisefølge. King elsker all lagring tilgjengelig: en elefant og dens avkom kan passe inn. Hyperbole til side, det er en lovverdig mengde plass: en overhead-skap, sideskap, fotskap, vannflaskeholder og sidelagringsområde. Hun sier det bidrar til at det hele føles som din egen private kokong og betyr at du ikke trenger å ligge i sengen med den bærbare datamaskinen. Kongen hadde bare en teeny-liten klage: Skinnet fra naboens skjerm i noen få minutter før det slår av. Og hun legger til, tungen-i-kinnet, den friske kutte orkideen på sitt sete wobbled under start. Før avgang champagne var Billecart-Salmon Brut på flyet tatt av en anmelder for The Telegraph, no Krug eller Dom som i første klasse. Kong kaller måltidet service uhørt, men hun likte det på den måten. Ifølge blogger Ben Schlappig ved påmileatatime betyr unhurried en to og en halv time måltidstjeneste, men han sa at mannskapet var vennlig hvis det var litt tregt. På menyen på Kings-flyvningen ble det inkludert whisky-røkt Loch Fyne laks, appelseshelteri remoulade og pepperrot crme frache, etterfulgt av en osteplade, sesongfrukt og et sjokoladefelt delice. Schlappig liker hvordan hovedretter vises på en vogn som rulles gjennom gangene. Det lar deg se hva du får og gir et mer informert valg. Den dampede torsken han valgte var fantastisk og lik alt han hadde i første klasse på Cathay Pacific. Å ha osten og fruktbelagt på hvert sete var en annen ekstra som han satte pris på. Snackmenyen var litt av en skuffelse, han skriver: Cheeseburger og grillet and i Lai fan noodle suppe kunne ikke konkurrere med de første klasse valgene. Han likte snackkurven med nøtter og pommes frites og frisk frukt som var tilgjengelig hele flyturen lenge i kjkkenet. Clark skriver at den steames fisken med jasminris ved middagen var så frisk og flaky som om den hadde blitt tilberedt i en fin restaurant. Han kalt maten eksepsjonell. I følge reklamebiblioteket, i tillegg til bruk av de vanlige kriteriene som ville bli brukt på vinvalg, ble også virkningen av høye høyder på folks paletter og kabinfuktighet tatt i betraktning. Levende orkideer i de romslige badene kan kompensere for mangel på pyjamas, pluss, King rapporterer lykkelig, det er lotioner, potions og riktige håndklær. Hun elsket også hennes klesveske, som hadde sokker, skum øreplugger, vev, Murad granatäpple leppebeskytter SPF 15, Essential C Night fuktighetskrem. Revitaliserende kroppskrem, et dental kit, en øyenmask og en 30 rabattkupong for en Murad signatur ansiktsbehandling. Clark ble blåst bort av de strålende originale kunstverkene på skottveggene, av Hong Kong kunstneren Maria Lobo. Design er hans ting, sier han og roser den nøytrale fargepaletten som brukes, noe som betyr at hyttens farge etterligner stemningsbelysningen som oversvømmer hytta som endrer seg i farger gjennom hele flyet. Han oppsummerte tjenesten: Når du trenger noe, er det der, når du trenger personvern du har det. Kongen beskrev speilet som var gjemt i en av setebordene: Det er å minne deg om at omgivelsene ser bedre ut enn du gjør. Singapore Airlines Når det gjelder komfort på alle langdistansefly, er det nesten alt om setet. På B777-300ER. De 42 forretningsklasse seter er 76 tommer lange når de er fullt utvide og 30 tommer brede. På A380. De er like lange, men fire tommer bredere. Smith fløy fra Singapore til Amsterdam på 777. Setet: Åh, det er stort greit. Den bredeste Ive noensinne har sett, med en 15,4 tommers skjerm og mye lagringsplass. Så stor, faktisk, at jeg lo høyt da jeg slo meg inn i den. Problemet kom da han løst setet tilbake og setet ble en seng. For å maksimere rom for å sove, er benplassen motvirket fra resten av stolen. Kabinettet vender fremover, men i sengeplassen er du på en 30 graders horisontal vinkel. I den ikke-betjente posisjonen er den eneste måten å strekke bena på, å sikte dem sidelengs. Når du spiser eller ser på en film, blir setet ekstremt ubehagelig, noe som ikke er et problem på det forskjellig konfigurerte setet på A380. For Jo Karnaghan, sjefens frugalista ved frugalfirstclasstravel, syntes setet det samme som i første klasse på de fleste andre flyselskaper. Smith likte de romslige toaletter fylt med fasiliteter og det faktum at Singapore Airlines ikke vikle sine puter og dyner i klar plast som for mange bærere gjør. Jeg får behov for hygiene, men lar oss ikke overdrive det. Det er litt declass. for ikke å nevne sløsing, å måtte pakke ut sengetøyet og skyve alt det plastet i en setelomme. Interiøret i business class hytta er designet av samme gruppe som designet den førsteklasses hytta, James Park Associates, designeren som ga Eastern og Orient Express sitt overdådige interiør. Inflight-underholdningssystemet tilbyr mer enn 1000 on-demand alternativer, og en adapterfri strømforsyning i setet er tilgjengelig for å gjøre arbeid ombord lettere. I en pressemelding fra april 2016 annonserte flyselskapet utrullingen av nye, delikat, sunne måltider på første og business class, som er tilgjengelig gjennom sitt Book the Cook-alternativ, som gjør at passasjerer kan bestille måltidet opptil 24 timer før flyet avgår. Med deilig sunnhet betyr flyselskapet måltider som er tilberedt med ekte ingredienser fisk, frø, nøtter, urter, krydder og er rike på næringsstoffer for å gi næring til kroppen og bidra til å lindre reiseinducerte påkjenninger som dehydrering, tretthet og jetlag. Valget inkluderer vestlige og asiatiske måltider sousvide miso-prutte biff yamato-stil med nimono grønnsaker eller sitrus-dampet havabbor med salat ren, for eksempel. Smith kalte maten på flyet bare ujevne: porsjonene var små og mannskapet oppmerksomhet tilstrekkelig i beste fall, rapporterte han. Min vin glass ble tatt før jeg kunne be om en refill og walk-throughs var så sjeldne at jeg to ganger måtte gå til bysse og be om vann. Karnaghan, som fløy på en A380 fra Sydney til Singapore en otte og en halv time flytur var fornøyd med mange av funksjonene i flyturen, men, som Smith, lunken om maten. Hun likte den encyklopediske menyen med biografier av rådgivende kokker at hun holdt seg nær henne som en bibel gjennom hele flyturen, men var litt skuffet over middagen. Hennes flyturen begynte med et glass Taittinger-champagne før start, etterfulgt av flyselskapets signatur Silver Kris Sling oransje likør, gin, appelsin og ananasjuice toppet med champagne og endte med en kopp Illy espresso som hun sannsynligvis rangert den beste kaffen Ive noensinne hadde på et fly. Men, sier hun, hovedretten lever ikke helt opp til forventningene som er satt av tjenesten og min cocktail. Jeg dro til Matt Moran opprettet grillet Riverine biff med pepperrot smør (hovedsakelig fordi jeg elsker biff og er en stor fan av Matts matlaging). OK, biffen var perfekt rosa inni, men det smakte litt stuet, og det er det jeg alltid beskriver som flyselskapsmat. Perfekt anstendig, men ingenting å bli begeistret for. Karnaghan preget tjenesten som militær presisjon med et smil. På mer enn 20 års reise var det første gang noen tok på seg kappen så snart hun gikk ombord, en liten, men gjennomtenkt berøring. Smith likte den velkommen han fikk fra flygebyrene, kjent siden 70-tallet som Singapore Girls og kledd i sarong kebayas designet av Pierre Balmain i løpet av de første dagene av kommersiell flytur. Hvem skal jeg dømme kvinners moter, men disse er de mest hentende uniformer i bransjen, sier ingen, sier Smith. (Hvis du lurer på hvordan de mannlige flygeledere blir henvist til, setter selskapet det slik: Ved å bli med i SIA, gjennomgår Singapore Girls og deres mannlige kolleger 17 ukers trening.) Morsomt faktum: En fullskala modell av en Singapore Girl (Balmain-designet sarong kebaya og alle) ble lagt til MadameTussauds voksmuseumsamling i 1993. Det er ingen fasiliteter som pakker bare øyenskygger og socketter i hva flyselskapet ringer en stilig pose, men dømmer fra bilder på Karnaghans nettside, stilig kan være hyperbolt. Tannkrem og tannbørster er tilgjengelige på badene. En av de tingene som Karnaghan likte best om flyet hennes var at hun ikke følte at jeg var på et fly som seter 500 personer. Det er stille, og føles eksklusivt og avslappet. The Bottom Line Business class, generelt, tilbyr mer komfort og fasiliteter enn innenlands første klasse, ifølge setguru. Cathay Pacific og Singapore Airlines dukker opp jevnlig i beste av lister, slik at du ikke gjør en feil ved å velge en hvis du gjør leksene dine og sjekke modellens modell og online vurderinger av de spesifikke flyreisene før du bestiller. Som Smith sier, reiser Asia fortsatt til høyre. Planene er alltid brede kropper og det er alltid et fullt måltid. Og de er ganske gode til å delta på de mindre detaljene. Du kan også være interessert i å lese Top 5 forskjeller mellom virksomheten og første klasse og tid for å flytte fra bedriftsklasse til en privat jet CharterMarket Traders Institute Review Market Traders Institute Review Ulemper Kursene er relativt dyre Fokus er for det meste på teknisk handel Hvis høgskoler tilbys kurs på Forex trading, ville det trolig være mange flere Forex handelsmenn i verden. Men frem til den tiden vil potensielle handelsmenn må stole på private Forex kurs som er rettet mot å lære interesserte studenter hvordan de skal bli lønnsomme handelsmenn. Og mens hundrevis av Forex kurs eksisterer, er mange grunne eller endimensjonale, med fokus på et bestemt aspekt av Forex trading. En gang imellom oppstår imidlertid et Forex kurs som nærmer seg Forex trading som en disiplin, ikke bare en hobby. Market Traders Institute er et slikt selskap. Under ledelse av Jared Martinez, en anerkjent Forex-ekspert, tilbyr Market Traders Institute et utvalg av Forex kurs egnet til handelsmenn på alle nivåer. Det vi fant spesielt nyttig under Market Traders gjennomgang, var at selskapet tilbyr mye gratis Forex informasjon, slik at potensielle studenter og forhandlere kan få en følelse for selskapets tilbud før de kjøper et Forex kurs. Blant våre favoritttilbud var selskapets gratis eBok, gratis webinarer, og evnen til å prøve deres Analyst on Demand-tjeneste før du abonnerer. Market Traders Institutes nettside tilbyr også en mengde gratis Forex artikler, selv om vi fant mange av dem å være altfor generelle, kanskje slik at handelsmenn vil føle seg nødt til å registrere seg. Noen første leksjoner er gratis, noe som vil gi deg en følelse av hva du gjør for hvis du bestemmer deg for å melde deg på et kurs. Hvordan Market Traders Institute Works Market Traders Institute bryter ned sine Forex kurs i de for nybegynnere, mellomhandlere og avanserte handelsmenn. Du kan også velge et kurs basert på et bestemt emne som Ballistic Scalping, Swing Trading eller Forstå Charting Concepts. Gjennom hele Market Traders gjennomgang har vi funnet kursalternativer som skal presenteres tydelig slik at handelsmenn enkelt kan identifisere hvilket kurs du vil starte med. De fleste kursene inkluderer 16 interaktive treningsleksjoner, samt online klasser. Studentene kan også velge å delta i en 2-dagers leveklasse, som antas holdt i Market Traders Institute hovedkvarter i Lake Mary, Florida. Men handelsmenn som ikke kan reise til Florida, kan fortsatt få en veldig grundig utdanning med bare elektroniske materialer. Webinarer tilbys også på en rekke emner på alle nivåer. Prisen på Market Traders Institute materialer starter på 199, og går opp til 4995 for Ultimate Traders Package On Demand. Denne prisen er ubestridelig høy i forhold til andre Forex kurs, men mens vi ikke teste hvert enkelt kurs under denne Market Traders anmeldelsen, har vi ingen tvil om at den interaktive naturen og fleksible planlegging av live kursene kan hjelpe potensielle handelsfolk å lære de ferdighetene de trenger å handle profittabelt, og forhåpentligvis tjene penger de har brukt på Forex kurset og deretter noen Risikofriansvarsel: DailyForex vil ikke holdes ansvarlig for tap eller skade som skyldes avhengighet av informasjonen på dette nettstedet, inkludert markedsnyheter, analyse, handel signaler og Forex megler anmeldelser. Dataene på denne nettsiden er ikke nødvendigvis sanntids - eller nøyaktige, og analyser er forfatterens meninger og representerer ikke anbefalinger fra DailyForex eller dets ansatte. Valutahandel på margin innebærer høy risiko, og er ikke egnet for alle investorer. Som et løfteprodukt kan tap overstige innledende innskudd og kapital er i fare. Før du bestemmer deg for å handle Forex eller et annet finansielt instrument, bør du nøye vurdere investeringsmålene dine, nivået på erfaring og risikoen for appetitten. Vi jobber hardt for å tilby deg verdifull informasjon om alle meglerne som vi vurderer. For å gi deg denne gratis tjenesten mottar vi reklamegebyr fra meglere, inkludert noen av de som er oppført i vår rangering og på denne siden. Mens vi gjør vårt ytterste for å sikre at alle våre data er oppdaterte, oppfordrer vi deg til å verifisere vår informasjon direkte til megleren. Risikoansvarsforklaring: DailyForex vil ikke holdes ansvarlig for eventuelle tap eller skade som skyldes avhengighet av informasjonen i denne nettsiden, inkludert markedsnyheter, analyser, handelssignaler og Forex megleromtaler. Dataene på denne nettsiden er ikke nødvendigvis sanntids - eller nøyaktige, og analyser er forfatterens meninger og representerer ikke anbefalinger fra DailyForex eller dets ansatte. Valutahandel på margin innebærer høy risiko, og er ikke egnet for alle investorer. Som et løfteprodukt kan tap overstige innledende innskudd og kapital er i fare. Før du bestemmer deg for å handle Forex eller et annet finansielt instrument, bør du nøye vurdere investeringsmålene dine, nivået på erfaring og risikoen for appetitten. Vi jobber hardt for å tilby deg verdifull informasjon om alle meglerne som vi vurderer. For å gi deg denne gratis tjenesten mottar vi reklamegebyr fra meglere, inkludert noen av de som er oppført i vår rangering og på denne siden. Mens vi gjør vårt ytterste for å sikre at alle våre data er oppdaterte, oppfordrer vi deg til å verifisere vår informasjon med megleren direkte. Best Flyselskap for Business Class: Emirates vs Etihad vs Qatar Med tanke på den svarte nye forretningsklassen Tjenesten blir rullet ut på langruteruter, flyselskapsreisendeguruer har nylig foreslått at splurging på førsteklasses sete ikke alltid er nødvendig. Nivån på luxe er avhengig av flyselskapet og den spesifikke flyplanen. Her ser vi på business class på tre Midtøsten-Emirater, Etihad Airways og Qatar Airways som fremhever noen av fordelene de har satt på plass for å lokke forretningsreisende. (Se også: Beste flyselskap for første klasse: Emirates vs Etihad vs Qatar.) Alle tre av disse flyselskapene har forsøkt å sette opp sine hytter og service i klassen, slik at du kan jobbe og slappe av. Det de ikke kan garantere er et helt stille rom for heller. En anmelder fant ut at flygende business class fra London til Dubai på en Emirates Airbus A380. En ellers god opplevelse ble tarnished, sier han, av barnets piercing skrik. Ikke kortvarige skrik som oppstår under start og landing eller et barn i nød som sliter med å sove. Dette var urolige barn som ikke blir forvaltet av foreldrene sine. Da han spurte en Emirates-talsmann om flyselskapet hadde vurdert en voksen eneste funksjon, var svaret en grei Nei, det har vi ikke. Emirates Business Class Emirates tilbyr business class på to forskjellige typer fly. Flytype kan gjøre en forskjell, ifølge blogger og pilot Patrick Smith (askthepilot). På utsiden er mega jumbo A380 den ugliest jet liner noensinne oppfattet, men på innsiden er det romslige, luksuriøse og hviske stille. Øvre dekk A380 business class er enestående. Emirates Boeing 777 Business Class har et mer standard sete, sier han, og på syv over er det veldig, veldig stramt. På A380 er det 76 liggeflate seter i en 1-2-1 konfigurasjon som konverterer til fullt flate senger omtrent 77 til 79 tommer lang. Seter har en konsoll og minibar på den ene siden, og sier Smith, selv om det ikke er en helt lukket suite som du finner i første klasse, er stolen satt dypt inne i skapet. De to seteridene har en elektronisk drevet personvernbarriere mellom dem. Smith foreslår at du velger et sete med en utvendig konsoll som fungerer som en buffer mellom deg og gangen. Emirates tilbyr et utvalg av seks retters måltider. En anmelder for telegrafen likte mat og vin, selv om han hadde forventet flyselskapet å feire arabisk mat i større grad. Smith liker ikke at Emirates (og Qatar) tilbyr separat service for hver passasjer med andre ord, ingen midtveisbil. Hele tingen føles tilfeldig og forvirret, med flyveselskaper som kjører til og fra kiosken med tallerkener og skuffer. For noen kan det faktum at skuffene er satt med Royal Doulton Kina og sengetøyduk og servietter, være en trøst. En ekstremt populær funksjon synes å være om bordsloungen, som ligger bak på forretningsklasse hytta og er åpen for både førsteklasses og forretningsreisende passasjerer. Det er et sted å sosialisere, drikke, spise canap og slappe av. To sofaer er utstyrt med sikkerhetsbelter, så du er velkommen til å henge ut selv når det er turbulens, sier Smith. Telegraph-korrekturleseren bemerket at baren ga en god plattform for samspill mellom passasjerer og det internasjonale mannskapet. Lachlyn Soper (babytravelstheworld) sier at salongen er perfekt for jeg flyr over Slovenia og har fortsatt ni timer å drikke. Emirates ICE (informasjon, kommunikasjon, underholdning) system har vunnet Skytrax Best Entertainment System i World award 11 ganger. Med tusenvis av underholdningsalternativer, inkludert filmer, TV-programmer, musikk, podcaster og videospill, er det mer enn nok å velge mellom, og videoskermen er stor og krystallklar med et komfortabelt sett med støyreduksjonshodetelefoner, sier Smith. Etihad Business Class Den flotte følelsen man får ombordstigning på øvre dekk på A380, blir aldri gammel, ifølge en forfatter for den elektroniske flyselskapsrapporten som beskriver sin forretningsreiseflytur fra Sydney til Abu Dhabi. Han liker Etihads hytteinnredning for sin klasse og raffinement. Og selv om han ikke liker de bakovervendte seter, så vel som de fremovervendte på grunn av den litt reduserte banen, liker han at sengen er bredere på A380 enn på A330A340 eller 777. På grunn av komfortfaktoren, innredningen, maten (som han kaller fantastisk) og underholdningssystemet under flyvningen, forklarte han sin forretningsklasse opplevelse på Etihad overlegen til selv noen av dagens førsteklasses produkter. Airshow-funksjonen er en av de beste jeg har sett, skriver han. Det er en opptaksvisningsmodus, samt ulike andre biter og deler av informasjon, som for eksempel flytehastighet og flyhastighet for flyet og den vertikale hastighetsindikatoren. Den er full av mange unike funksjoner som noen AvGeek er sikker på å sette pris på. En Telegraph-gjennomgang kalt Etihad A380-forretningsstudioene veldig komfortabelt uten tvil noen av de mest sofistikerte forretningsklassene som tilbys. Granskeren likte Poltrona Frau-læret på setene og de brune, taupe og undervurderte gullene i studioene. Lagring er rikelig og et stort uttrekkbart spisebord fungerer tilstrekkelig som et skrivebord. Pluss, fordi bedriftsklassen er så stor, forblir hytta rimelig fredelig, selv når den er nær kapasitet. Etihads spise når som helst menyen gjør den samme anmelder tror at å spise på forhåndsbestemte tider når du flyr med andre flyselskaper, kan nå føles som mer av en pålegg. La carte-menyen har både mellomøstlige og internasjonale retter, han fant sitt måltid av arabisk mezze, kylling øverste og sjokolade og vanilje mousse kake var både velsmakende og godt presentert. Etihad har et relativt beroliget salongområde hvor drinker, te og snacks er tilgjengelig. Det mangler hubbub funnet i andre flyselskaps fellesarealer. noen passasjerer vil uten tvil velkommen den relative roen, og selve rommet er innbydende. To interessante tillegg som Etihad tilbyr til forretningsreisende passasjerer: En gratis en-natts opphold i et femstjerners hotell i Abu Dhabi eller Dubai og en Flying Nanny-tjeneste som gir en hjelpende hånd med de små på langdistansefly. Qatar Business Class Tariq El-Asad, direktør for Tamea International og en hyppig reisende til og fra Midtøsten, liker utformingen av Qatars interiør bedre enn Emirates. Det er mer ergonomisk, så det føles mer behagelig. Jeg liker spesielt de modestilte forretningsklasse seter som var på ett LondonDoha-fly, det føltes veldig futuristisk, med både form og funksjon i harmoni. Smith tok en langtur fra Doha på en av Qatar 777-tallet og erklærte sitt sete med sin 2-2-2 konfigurasjon og bred konsoll for hver passasjer, å være romslig, men den inntrekkbare personvernbarrieren var liten og ikke spesielt nyttig. Han foretrekker sildbens-stil konfigurasjonen der hvert sete er et gangsete, slik at A380 er lagt ut. Han oppdaget at når setet var helt flatt, ble det laget for en komfortabel seng, spesielt med madrassputen som ble gitt for å hjelpe til med å fylle opp putehullene. Noen av de luksuriøse tilleggene som Qatar liker å markedsføre, er Ladure-desserter, rekvisita-sett fra Armani og Frette-sengetøy. Koster opp til 1000 for et arksett, dette er sengetøy funnet på noen av de mest luksuriøse hotellene rundt om i verden. Ikke flere kløende puter og tynne tepper på dette flyet, ifølge Vogue. Da Ben Schlappig (onemileatatime) fløy fra Bali til Doha i en 777, var han imponert over at han fikk pyjamas i business class, dessverre var det lav kvalitet og passet ikke. (Han bestilte medium, som passer som en tank top.) Menyer, som er opprettet av internasjonale kjendis kokker Nobu Matsuhisa og Vineet Bhatia, tar ikke bare hensyn til smaker og krydder, men hvordan smaksløkene endres ved 30.000 fot. Det samme teamet overvåker menyene i både forretning og første klasse. Maten serveres à la carte og på forespørsel er det ikke satt måltider eller snacks. Noen passasjerer elsker ideen, men Smith er lunken. Det er litt for åpen, og på ingen tid ble denne prosessen forklart. Etter takeoff satt jeg der i to timer, ravnøst sulten og ventet på at tjenesten skulle begynne før endelig å finne ut der, var det ingen tjeneste. Han klager på at ikke en gang i løpet av hele flyet spurte en flygebyr om jeg trengte noe. Schlappigs måltid, som inkluderte biff rendang (en indonesisk stew) med en fantastisk saus og den perfekte spice var topp hakk, han trodde en av de beste han noensinne hadde hatt i business class på ethvert flyselskap. Men best av alt, ifølge Schlappig Qatar Airways tar kaken for sin ombordbar. De serverer Krug Champagne, som vanligvis bare er tilgjengelig for førsteklasses passasjerer. Men siden baren deles av førsteklasses og forretningsreisende passasjerer, tilbyr de alle det beste alkoholvalget. Ombordbarer blir ikke bedre enn dette, fra innredningen til stemningen til drikkeutvalget. Underholdningssystemet, ifølge en forfatter for Abu Dhabibased The National, tjente toppkarakterer filmer fra de nyeste blockbusters til klassikere som Marilyn Monroes Gentlemen Prefer Blondes og et godt utvalg av dokumentarfilmer. Jeg var begeistret for å finne Søker etter Sugarman, sa hun. Til tross for de mange valgene, trodde Smith grensesnittet var forferdelig. Du ruller gjennom alternativene ved hjelp av en markør og markøren. beveger seg. veldig veldig. sakte. Bunnlinjen Etter hvert som flere og flere flyselskaper pumper opp sine forretningsklasseprodukter, kan noen gi første klasse en løp for pengene sine. Som alltid, når du vurderer hvilket flyselskap du skal velge, må du sjekke setguru for å finne ut nøyaktig hva du kan forvente fra den vanskelige produktgangen konfigurasjon, setebredde og tonehøyde osv. Og passasjeromtaler for å gi deg innsikt i det myke produktet tjenesten, på menyen, atmosfæren. Du kan oppleve at du ikke trenger å bruke førsteklasses priser for å få noe av det som en gang ble vurdert som førsteklasses tjenester. Lurer på hvordan du kommer til terminalen Etihad og Emirates tilbyr chauffør service til og fra flere flyplasser (på Qatar er det kun for førsteklasses passasjerer). For mer, se Topp 5 forskjeller mellom bedrift og første klasse og tid for å flytte fra bedriftsklasse til en privat jet

No comments:

Post a Comment